week 4 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

11 September 2012 | Spanje, Rojales

Olaa !

hier in het lekker warme Spanje gaat alles goed! we hebben het druk met onze avond diensten en helaas weinig tijd voor onze blog! onze excusses, de dagen gaan allemaal te snel voorbij

we leren ook steeds meer woordjes spaans, is ook makkelijker voor degene die geen nederlands kunnen, er zijn 3 nieuwe bewoners gekomen op korte termijn, dus is nu wel iets drukker als in het begin, mag ook wel hoor !
Anne en Anita moeten vandaag werken en Eline is nu 2 dagen vrij,
gister hadden Anne en Eline avonddienst en van de nieuwe bewoner konden we niet echt duidelijk plaatsen wat voor taal hij nu sprak, dus wij engels tegen hem praten, kregen we wel een reactie terug nou nederlands geprobeerd kon ook wel, later op de avond is er toch uit gekomen dat hij nederlands was, omdat hij dacht dat hij hier engels moest praten, haha :P

de dienst van 17.00 tot 21.00 is een uurtje vervroegd zodat we voor het avond eten nog wat kunnen doen met de bewoners, we konden gisteren niet echt op een woord komen, Anne en Eline moest een knutsel werkje maken met een blad (van de boom) en daarin een kaartje, maar met gebaren kom je er wel ;) was wel grappig, we hadden toch wat mensen bij ons zitten.
dus is wel vol tehouden hierzo ;)

Adioooss!
Liefs Anne Anita en Eline

• 11 September 2012 - 16:52

C.Hendrickx:

waar blijve ne foto's
    of ik doe iets niet goed groetjes van de Kloostrstraat alles oke

• 11 September 2012 - 17:22

Barry En Jorina:

Hoi Eline (en de rest..)

Leuk om jullie blog te lezen en fijn dat het zo goed gaat!!
    Geniet er maar lekker van daar, komt niet meer zomaar terug!!

Bedankt voor je kaart, is vanmiddag aangekomen, heeft een lange reis gemaakt, haha.
    Dat je er nog aan gedacht hebt zeg!

We wensen jullie nog veel plezier en werkse hoor!!

Groetjes vanuit Yerseke
    Barry-Jorina-Carsten

• 18 September 2012 - 22:56

Maria:

Ha Eline en de anderen,

Oe!!!......Niet voor te stellen dat het bij jullie nog warm is.
    Hier wordt het kouder, nu is het 12 graden,wel lekker weer om te slapen.
    Eline, als je terug bent zal je het vast heel koud vinden,
    we mogen alvast wel een paar dikke sokken en truien voor je kopen.

Zorg maar goed voor die oude mensen hoor!!!
    En....tot horens.
    Groetjes,