week 12 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu week 12 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

week 12

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

11 November 2012 | Spanje, Rojales

Hallo allemaal,

hier gaat het allemaal goed.
Het weer is hier alleen slecht het is koud en het regent veel.
Hier is iedereen ook heel verkouden.

Sinds dinsdag zitten we in een andere kamer. dit omdat er 2 andere studenten weg zijn gegan, weer terug naar nederland. Nu ligt Anita op een eigen kamertje en liggen Anne en Eline op een kamer samen. Ook hebben we nu een huiskamer met 2 banken ( wat een luxe ) en een keuken om te koken. De deur van onze andere kamer is nog steeds niet gemaakt. en morgenavond komen de andere studenten en die komen in die kamer.Morgenavond komen er weer nieuwe studenten. Dus we zijn benieuwd. Vanaf morgenavond komt er ook een spaanse student stage lopen. Dit is een mevrouw van in de 40 een vrienden van een collega van ons. Dus we zijn benieuwd.

Gister zijn de vriendjes van Anne en Eline aangekomen. Dus die zijn de hele week vrij. Anita moest vandaag een avonddienst doen.

Vrijdagavond gingen we NEDERLANDSE frietjes eten. Dit was natuurlijk weer heerlijk. Weer nederlandse friet en frikandellen want dat kennen ze hier in Spanje niet. Toen gingen we nog even een rondje lopen want we moesten nog een half uur op de taxi wachten. Toen hoorde we de hele tijd een auto tutteren. Dus wij gingen kijken. Toen zagen we dus dat er een auto in de brand stond. Na 5 minuten dat we aan het kijken waren kwam er politie die keek even en ging weer weg nadat de politie weg was kwam er nieuwe politie weer 10 minuten laten. Na 20 minuten toe te hebben gekeken hoe de auto uitbranden. Kwam de brandweerauto eindelijk. De brandweerman stapte rustig uit en ging even de auto van dichtbij bekijken. Toen liep die op het gemakje weer terug en pakte toen de brandslang om de auto te blussen. Maar van de auto was er niet veel meer over. Dus dat hebben we ook weer meegemaakt.

Anita ging vrijdag mee naar het ziekenhuis met een bewoner. Daar zag ze een man van de beveiliging. Dit zag er heel grappig uit. Want deze man leek net of die rechtstreekt uit een film kwam. Hij had zo een pak aan net als in films en hij had ook een knuppel bij. Dus wel heel apart om te zien.

En dinsdag is Eline jarig!

Verder hebben we niet zoveel meegemaakt deze week. Veel gewerkt.

Groetjes uit het nu koude spanje!