week 5 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

week 5

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

23 September 2012 | Spanje, Rojales

hallo allemaal,

we zitten alweer in week 5, morgen gaat week 6 alweer in. de tijd vlieg hier. we hebben vande week niet zo heel veel meegemaakt. we hebben elke dag gewoon gewerkt en vandaag zijn we naar de markt geweest.
Eline en Anne gingel gister avond wat drinken en toen kwamen ze vrienden van de Pfaffs tegen ze hebben daar de hele avond met door gebracht was erg gezellig.

Vandaag is het zondag, en Eline is weer eens vrij, die dagen vliegen snel voorbij. Anne is al aan het werk, en Anita gaat zo weer aan de slag!
alles gaat zen gangetje hierzo en het weer blijft gewoon super lekker
haha daar in in Nederland niet echt over te spreken !

gaat alleen wel tegenvallen als we terug komen.
Morgen krijgen we tehoren wanneer onze geliefde coach naar spanje komt en of het wel mag! dat geloof ik van wel.

we gaan binnenkort fotos maken en onze profiel wat vrolijker maken, want we hebben nog steeds geen Foto. haha

we hoorde van de nieuwe meiden die hier zitten dat hier ergens ook een AlbertHein moet wezen maar niet om te lopen of fietesen, dus wij gingen naar een collega die rijd altijd met de bus voor excursies en boodschappen, dus we gingen uitleggen Alberthein, maar ze snapte het eerst niet, later drong het door na veeeel gebaren en woorden;)
in Spanje noemen ze het de Appie (a)Gein de A spreek je niet uit! dus daar gaan we als het goed is aankomende zaterdag heen
want daar hebben we ook wat Nederlanse spulletjes;)

Tot horenss!
Liefss en de groetjes uit Spanjee!
Adiooss

• 23 September 2012 - 19:06

Elly B:

Hallo meiden.

Vandaag zondag wij zijn naar de kerk geweest. Is er bij jullie ook een mogelijkheid?
    Of komt er niets van door het werk. We zitten wel te wachten op leuke foto"s.
    Bruin verbrand neem ik aan. Wij zouden ook nog wel een poosje lekker warm weer willen hebben.

Groetjes en veel plezier.

Elly