Week 3 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

02 September 2012 | Spanje, Rojales

Halloo allemaal!

hier in Rojales is alles goed, we hebben vorige week nog een paar ochtend diensten gedraait en vanaf 1 september draaien we alleen avonddiensten.
Gelukkig is het nu al iets minder warm dan toen we hier aankwamen,
de nachten zijn nu ook lekker in ons appartament.
Anne was gisteren vrij en anita en eline hadden 2 avond diensten
morgen is anita 2 dagen vrij en moeten Anne en Eline werken, en zo gaat dat door ;)

we zijn donderdag ochtend nog met de zonnebloem meegeweest naar de markt hier in Rojales en savonds zijn we weer met de groep naar Guadamar meegeweest.

voor ons gevoel gaan de weken snel voorbij, week 3 is al begonnen.
schiet al op hoor;)

de 2 nieuwe meiden zijn woensdag gearriveerd en morgen komen de andere 2.

dit was het dan weer!
en allemaal erg bedankt voor de reactie, we vinden het super leuk dat jullie ons hierz op deze blog volgen! :)