dag 6 tm 8 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu dag 6 tm 8 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

dag 6 tm 8

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

27 Augustus 2012 | Spanje, Rojales

ola,

hier gaat alles goed!! de week eerste week is snel voorbij gegaan! een woensdag is anita op excursie gegaan en heeft een rondje in Rojales gelopen met bewonders en Anne en Eline moesten werken. Een donderdag is Eline op excursie gegaan en is met de bewoners naar de markt hier in Rojales gegaan, het was een super leuke markt voor hun een normale markt maar bij ons zie je zoiets op een braderie. Dus hier moeten we volgende week ook maar eens naar toe gaan! Anne en Anita moesten donderdag werken. Vandaag vrijdag moesten Eline en Anita werken en Anne was vrij. We zijn nog een rondje weze fietsen, we hebben eindelijk de sleutels van de fietsen want die waren nergens te vinden en bleken ze gewoon op de kamer te liggen. We gaan ook elke dag even zwemmen om af te koelen ! heerlijk! Het eten word ook al beter we hebben al lekker friet gehad! Dit was smullen!

ciao Eline, Anne en Anita