dag 9 tm 11 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu dag 9 tm 11 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

dag 9 tm 11

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

27 Augustus 2012 | Spanje, Rojales

hallo allemaal,

we zijn van het weekend lekker vrij geweest. we zijn een zaterdag naar
Guardarmar geweest naar een marktje maar dat viel ons tegen want was niet groot, maar hebben daarna lekker wat op terras gedronken.

we hebben ook nog ons appartement schoongemaakt. vandaag (maandag) moesten Anne en Anita werken, Eline was vrij. vanmiddag hebben we nog gezwommen met mensen van de zonnebloem, hoe leuk oude mensen (90jaar) helpen met zwemen! we hebben erg genoten!

vandaag zijn we op de fiets naar de supermarkt geweest, we hadden veel drinken dus erg zwaar, maar gelukkig zagen we ineens jesus (geesoes zo preek je het uit) met de bus en konden we gelukkig onze boodschappen in de bus zetten. jesus is een collega van ons. we waren gered van de zware boodschappen anders hadden we een zwarte fietstocht.

groetjes,,

• 28 Augustus 2012 - 16:50

Hendrickx Kloosterstraat:

Hallo meisjes ,
    leuk voor jullie dat je het naar je zin hebben
    Janis vanmorgen aan zijn oog geholpen ,dus het ene oog is eindelijk gebeurd Tante Marja hebben we ook nog gezien want hij moest eerst bloedprikken.
    groetjes en tot een volgende keer.