Dag 2 tot 5 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu Dag 2 tot 5 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

Dag 2 tot 5

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

21 Augustus 2012 | Spanje, Rojales

Buenos tardes allemaal!

onze stage is nu officieel begonnen, we hebben nu wel onze draai kunnen vinden hierzo, als we het echt te warm hebben gaan we lekker afkoelen in het koele zwembad.
we zijn van het weekend nog een beetje de omgeving gaan verkennen, en uitzoeken waar alles nu zo ongeveer zit, we gingen bergje op en weer af en zijn richting de supermarkt gelopen, we zijn ook nog naar het hotel geweest waar onze bezoekers kunnen ovenachten ;)
het is hier een hele mooie omgeving een hele rustige wijk, en het personeel is ook aardig! we hebben vandaag voor het eerst frietjes gegeten en die smaakte ons enorm goed!

Morgen moeten Anne en ik ( eline )werken
en Anita mag gezellig mee op excursie voor het eerst.

het is heel erg leuk hier ook de bewoners, hiermee halen onze taal weer goed omhoog, en uiteraard leren we ook al een beetje spaans!

we zetten zo snel mogelijk weer een stukje op de site.

ciaoo
Liefs, Anne,Anita en Eline

• 21 Augustus 2012 - 17:00

Chantal:

leuk hoor!
    fijn dat jullie het naar jullie zin hebben daar.

chantal

• 21 Augustus 2012 - 19:27

Rick:

Heeeeeeeeeeeeeee Anita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super leuk allemaal joh! Heel veel plezier morgen op je excursie. De opendagen zijn super goed verlopen en het was ook heel erg leuk om te doen! Nog super veel plezier daar he en ik hoor wel weer als je iets meemaakt haahaa!

xx Rick

• 21 Augustus 2012 - 19:56

Kim:

geniet er maar van ann, hier missen we je op t werk hoor.. nu al!!!

xxx kim

• 21 Augustus 2012 - 20:44

Ineke :

ANITA

Fijn dat jullie je draai al een beetje kunnen vinden.
    Volgens het weer bericht is het bij jullie erg warm, gelukkig is er een zwembad voor verkoeling
    Hier is de tempeartuur gelukkig weer onder de 30oC.
    Hopelijk is het op je werk niet te warm.
    Veel succes met je stage periode.
    groetjes tante Ineke

• 21 Augustus 2012 - 22:12

Ma Ria Dekker:

Ha Eline,

Wat fijn dat het goed gaat!!! Hier is het nu (22.00)18.7 graden, heel wat koeler dan zaterdag en zondag.
    Het is voor jullie heerlijk dat je af kan koelen in het zwembad. Is het binnen in het tehuis ook warm??
    Dat is niet te hopen.
    Werk ze Eline en leert die mensen ook maar een beetje Nederlands!;-)

En..... Smaakte de frietjes beter dan in Frankrijk
    Groetjes, Ma Ria

• 22 Augustus 2012 - 17:54

Miertjeee :

Hee Ladies,

Wat leuk om weer een verhaaltje te lezen van jullie!
    gelukkig dat het goed gaat! Kunnen je al meer woordjes dan : Amicos ! hahah

Pff ik mis jullie nu al hoor, ! hihi van de week even keer skype aanmaken , dan kunnen we skypen!

Dikke kusss, Ben trots op jullie !

LoveJullie,

• 23 Augustus 2012 - 21:33

Annemiek:

Hey Anita, goed om te lezen dat je goed aangekomen bent. Hoe was je vlucht? Het is wel stil hoor nu iedereen weer naar school is, of op stage...!
    Hopelijk heb je het goed naar je zin. Maak er iets van.

Groetjes Annemiek