vliegreis - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu vliegreis - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

vliegreis

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

17 Augustus 2012 | Spanje, Rojales

Na een lange dag op schiphol rondgelopen te hebben zijn we om 16:10 de lucht in gegaan. we vonden dit alle 3 een super leuke ervaring, we zijn gelukkig veilig geland in allicante om 18:30 uur. we werden daar opgewacht door iemand en zijn naar onze stage plek gebracht. we hebben vanavond het dorp een beetje verkend. we hebben ook kennis gemaakt met een groep van de zonnebloem en hebben samen met hun naar een show gekeken van spaanse danseressen. dit was heel gezellig en zitten nu lekker op onze kamer ons bezig te houden.

Adios, Eline Anita en Anne

• 20 Augustus 2012 - 15:31

Fam Hendrickx Kloostrestraat:

Fijn dat julli goed zijn aan gekomen ,de eerste keer vonden wij het vliegen ook zo leuk.
    Hier is het ook heel warm , het was leuk bij de open dagen goed bezocht .
    groetjes tot een volgende keer.

• 20 Augustus 2012 - 20:20

Chantal De Jong:

heey meiden, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. hebben jullie een leuke eerste stage dag gehad?

tot over 3 maanden.

chantal

• 22 Augustus 2012 - 19:53

Annelies Jacobs:

Veel plezier en succes met jullie stage