week 14 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu week 14 - Reisverslag uit Rojales, Spanje van anne,anita,eline in spanje - WaarBenJij.nu

week 14

Blijf op de hoogte en volg anne,anita,eline

26 November 2012 | Spanje, Rojales

Goede morgen!

hier in spanje nog steeds goed, we gaan dag bij dag steeds meer beseffen dat het vanaf vandaag nog maar 1 weekjes is, dan komen we weer naar huis

alles is gelukkig wel geregeld met de tickets alleen de koffers nog..
overdag is het nog wel lekker alleen soms wel wat frisjes,
zal wel tegenvallen die kou in nederland,

Anne en Eline hebben een super weekje gehad met de jongens, Anita had ook nog lekker wat dagen vrij,
Eline is vandaag een dagje vrij, anne en anita werken in de morgen,
vrijdag gaat ons kamergenootje naar huis, ze vliegt in de middag dus zal wel optijd weg moeten.

eergisteren hadden we zin in frietjes, dus we hebben in de pan olie gedaan en opgewarm, (geen idee hoe en wat) op den duur vonden we dat het veel rookte heel de kamer stond blauw, dus anne gooit een frietje in het vet, gelijk zwart, dus het vet was veelste heet, even aflaten koelen waaiers gehaalt ramen open, en wachten tot de blauwe gloed weg was, maar eindeljk was het gelukt we hadden lekker frietjes gegeten en een lekkere frikandelspeciaal!

nu gaan we nog genieten van ons laatste weekje werken en vrije tijd hier in spanje!
tot spreek
groetjes de meiden uit spanje!

• 01 December 2012 - 17:57

Ineke Van Wingen:

Hoi meiden

De spaanse tijd zit er bijna op.
    Goede reis en Anita tot ziens in Nederland.
    groeten Ineke van Wingen